Etiketter

lørdag 18. desember 2010

Kort


I dag er ordet KORT. 

Da jeg var barn hadde vi vanlige spillkort pluss Gnav.  Vi la kabal og spilte vri åtter.

En favoritt hos minstegutten her for 25 år siden, var fotballkort, bilkort og motorsykkelkort.
Nå finnes det massevis av samlekort.

Og så har vi kategorien julekort og bursdagskort.
Det jeg har tenkt og ofte hatt lyst til, er å lage egne kort.





I år laget jeg dette med iPhoto.  


Men jeg ønsker å lage noe originalt som er min ide.  
Med stoff f-eks.  Kanskje jeg gjør alvor av det en dag?

Det er spennende å åpne postkassen for tiden!  Det er julekort i den så og si hver dag.  En veldig god tradisjon som jeg håper aldri tar slutt.


Når jeg er ute og reiser, prøver jeg å finne stoffbutikker selvfølgelig.  Men jeg er også tiltrukket av papir/kortbutikker.  En gang jeg var i USA kom jeg hjem med 20 esker med kort, div. ruller med silkepapir og mange gaveposer.  Blokker fulgte også med!

GODORD og KORT henger sammen.


Jeg håper og ønsker å bli flinkere til å sende kort på gamlemåten oftere enn jeg gjør nå.


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar