Etiketter

lørdag 25. desember 2010

Takk



Ordet for Julaften er TAKK.




Tusen TAKK til Merete for utrolig fin adventstid!  
Du har gitt så mye av deg selv og ditt denne tiden, og det er imponerende!
Du har fått oss andre til å være kreative og tenksomme gjennom en reise på 24 dager.  Jeg ville ikke vært den foruten!

TAKK til alle som har vært med på denne leken, og TAKK til dere som trofast har lest bloggen min i desember!

Jeg skal fortsatt blogge, men ikke hver dag (tror jeg!). 

GLEDELIG JUL,

Bjørg



Hva kan jeg vel bringe
med meg inn til ham?
Hvis jeg var en hyrde,
 gav jeg ham et lam.
Hvis jeg var en konge, 
gav jeg gull.  Men nå?
Hva har jeg? Mitt hjerte
skal han få!

Midt i hårdest vinter av Svein Ellingsen





1 kommentar:

  1. takk til deg også, bjørg! det har jo vært så fint å ha deg med denne desembermåneden og det blir fint å ha deg med videre inn i det nye året.
    fortsatt god jul og godt nytt år!

    SvarSlett